perjantai 14. lokakuuta 2016

Työharjoittelija esittäytyy

Hei!

Olen Matti, opiskelen parhaillaan Keravan Keudassa merkonomin tieto- ja kirjastopalvelu -tutkintoa ja olen nyt työssäoppimisjaksolla Lumon kirjastossa. Valitsin merkonomin tutkinnon sen yleispätevyyden vuoksi, aloista ja jatkokoulutusmahdollisuuksista ei pitäisi olla puutetta. Tieto- ja kirjastopalvelut -tutkinto houkutteli kaikkein eniten, koska luen vapaa-ajallani paljon kirjoja ja pidän asiakaspalvelutyöstä.

Lumon kirjasto oli minulle jo entuudestaan tuttu, sillä se sijaitsee hyvin lähellä kotiani. Opiskellessani Lumon lukiossa vierailin usein myös kirjaston puolella.


Työharjoittelu on lähtenyt hyvin liikkeelle, Olen työskennellyt paljon palautettujen kirjojen parissa, ja olen päässyt asiakaspalveluun lähes päivittäin.

Henkilökunta on ollut mukavaa ja olen aina saanut apua ongelmallisissa tilanteissa.

- Matti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti