keskiviikko 21. syyskuuta 2016

Työharjoittelija esittäytyy

Hei!

Olen Jenni, Lumon kirjaston uusi harjoittelija. Opiskelen Keravan Keudassa tieto- ja kirjastopalvelut linjalla nyt toista vuotta. Koulu on ylioppilaspohjainen ja kestää kaksi vuotta, eli valmistun tämän vuoden keväällä. Harjoitteluni Lumossa kestää kaksi kuukautta, joista puolet on nyt mennyt. Ensimmäisen kuukauden aikana olen oppinut paljon (vaikka paljon onkin vielä opittavaa) ja päässyt mm. hyllyttämään, hoitamaan palautuksia ja varauksia, palvelemaan asiakaspalvelutiskissä ja osallistumaan hieman tapahtumien järjestämiseen.

Olen viihtynyt hyvin, sillä henkilökunta ja asiakkaat Lumossa ovat todella mukavia. Mielenkiintoisia kirjoja tulee jatkuvasti vastaan ja vaikka olenkin aina ollut innokas lukemaan, niin nyt se on lisääntynyt entisestään (mikä on kuulemani mukaan aika yleistä, kun on kirjastossa töissä). Kirjastossa viettämäni kuukauden aikana olen myös varmistunut siitä, että kirjastoala on se minun juttuni ja ajattelinkin jatkaa nykyisen kouluni jälkeen kirjastoalan opintoja joko ammattikorkeakouluun tai yliopistoon. Toivon, että saisin tulevaisuudessakin työskennellä yhtä mukavassa paikassa kuin Lumon kirjasto.

Nähdään kirjastossa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti